środa, 17 września 2014

Kilka informacji...

Ostatecznie powracam z blogiem. Myślałam, że zawieszenie potrwa dłużej, ale jakoś udało mi się uporządkować sprawy, a przede wszystkim odzyskać internet. Miałam remont, potem niedaleko mojego domu uderzył piorun i poszło po kablach, aż się spaliło :D

Od razu mam dla Was informację, która na pewno Wam się przyda. Następny rozdział (18) pojawi się w weekend, najpóźniej w sobotę, bo w niedzielę jadę na mecz :P Fakt, na 19.00, ale co tam :)

Przy okazji, pracuję nad moim (jak dla mnie) najulubieńszym rozdziałem, który wprowadzi trochę zamieszania i... niespodziewanej akcji? To jest jednak rozdział odległy (coś w okolicach rozdziału: 27-28, może dalej).

Od dzisiaj również nadrabiam blogi, które dotychczas odwiedzałam codziennie lub bardzo często, a od tygodnia (może troche wiecej) tam nie byłam.

W szczególności przepraszam Annę Katari. Kochana, powoli nadrobię Twoje nn i dodam do każdej komentarz, trochę cierpliwości.


Co do postów, które dodał Łukasz....

Jestem zawiedziona i wściekła. Nawalił totalnie, przez co nie tylko na tym blogu (!) pojawiły się komentarze, iż ktoś juz tego blog anie będzie czytał itd.
Nie po to pisałam rozdziały, by przez jakiegoś idiotę z dnia na dzień stracić wiernych czytelników, komentujących szczerze (u niektórych z przymrużeniem oka) ;)

Łukasza już tu nie będzie, bynajmniej dopóki przestanę się na niego o jego zachowanie wkurzać.

Proszę również o kulturalne komentarze, inaczej będę zmuszona je moderować przed publikacją, a tego nie chcę. Nie cierpię tego. Tu głównie zwracam się do Panfuńka2 i jego "wypier****" pod usuniętą notką, ale tyczy się to też innych czytelników. Kultura musi być! :)

No i ten no.... BĘDZIE NOTKA +18!!!!

Oj tak, już ją piszę... ;) Ale pojawi się w tym poście, o którym wspominałam na początku. A więc trochę poczekacie...


Buziakkiii i dobranoc :*

4 komentarze:

  1. W porządku . Nic się nie stało . Rozumiem cię . Wpadnij jak będziesz miała czas. Znam pierwszą liceum jak to bylo a remonty i inne przeszkody też. kumam. Czekam na twój nowy rozdział . U mnie bez zmian i nn są codziennie . Trochę się pomieszało w Lagoonie co sama dostrzezesz. Mam nadzieję , że zostaniesz na dłużej do czerwca. Pozdrawiam i życzę weny.

    unprotected-colia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nn. Koszmary dają znać

    http://unprotected-colia.blogspot.com/2014/09/mysli-carol-nie-jawa-nie-sen-koszmar.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra,że już jesteś:-D Z tymi postami i komentarzami od innych to masz absolutną racje,aż niektóre z nich nieprzyjemnie się czytało:-o A co do notki + 18,hehe będzie gorąco,coś tak czuję! Nie mogę się doczekać!<3. :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://unprotected-colia.blogspot.com/2014/09/mysli-may-wiecej-niz-jedno.html

    Za dużo faktów wychodzi na jaw

    OdpowiedzUsuń