wtorek, 26 sierpnia 2014

Iron man Armored Adventures Theme by Rooney

Kilka osób prosiło, bym dała na bloga tekst do piosenki IM:AA. Pisałam go z pamięci, więc przepraszam za jakiekolwiek błędy.

Poniżej tekst i oficjalny teledysk:


1. He's a man on a mission
In armour of Hi-Tech ammunition
Trapped to the edge of an endless game
His teenage life will never be the same
In a dangerous world he does all he can

He's Iron Man, Iron Man

2. The heart of his power was within him
No force will make him give in
When he's back into the corner of unsernity
He takes the heat to the next dagree
He's more than a hero believe watch you see

He's Iron Man, Iron Man
He's Iron Man, Iron Man, Iron Man

 ____________

To taka mała przerwa przed końcowym rozdziałem. Ja osobiście, jak usłyszałam tę piosenkę po latach, to zrobiło mi się przyjemnie (bez skojarzeń) :D
Po prostu tak miło jest wrócić do czegoś, czego się długo nie widziało :)

21 komentarzy:

  1. Zakładam, że prace nad 15 rozdziałem trwają? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara znasz piosenkę na pamięć! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że wysłuchałaś mojej prośby! Love U! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jeszcze 2 dni!!!!! I wielki finish!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Wielka fanka zna piosenkę na pamięć ;) No to czekamy na finał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A ja czekam na Twoje kolejne rozdziały!

      Usuń
  6. Właśnie miałem spytać... dobrze słyszałem, że powracasz z blogiem TMNTPoland oraz z opowiadaniami o TMNT: Sekret? Bo jeżeli tak, to musimy się spiąć i jak dasz znac to odwiedzać te blogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej powrócę z TMNTPoland, ale nie wiem, czy przez szkołę uda mi się dodawać rozdziały. Dodatkowo ten blog o IM:AA... On też pochłania czas :( Jak coś to poinformuję, chociaż TMNT: Sekret pisze mi się o wiele łatwiej, bo mam każdy rozdział w głowie ;x

      Usuń
  7. Super sprawa! Szczerze dopiero teraz usłyszałam całą tę piosenkę, zamiast tego kawałka, który zawsze puszczali przy odcinku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wincenty van Wincent26 sierpnia, 2014

    Fajna piosenka, dzięki za tekst, chociaż nie prosiłem ;d

    i co co, jaki nowy blog??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! A co do bloga, to nic nie wiadomo ;)

      Usuń
  9. Super teledysk. Piosenka też wpada w ucho. Wyczekuję jutrzejszego dnia wraz z rozdziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O fajnie odpowiadasz na komy xD. Akurat trafiłam, że jesteś na blogu :) Nie mogę się doczekać finału, czyżby wielkie BUM z Melody i Tony'm?

    OdpowiedzUsuń
  11. http://unprotected-colia.blogspot.com/2014/08/kartka-z-dziennika-maner-pod-opieka.html

    Hej. U mnie nowa notka. Jeśli chcesz być na bieżąco, dodaj link do swojej zzytelni
    PS:To jest informacja do wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, wpadnę :) I oczywiście dodam go do listy blogów, które czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Helo! Udało mi sie dodać notkę dzisiaj. Zapraszam!;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wincenty van Wincent27 sierpnia, 2014

    Dominiczka 4 - nowa blogerka o IM? xD

    A tak na serio, to podaj link do bloga, jak będzie. Chętnie poczytam, bo uwielbiam TMNT, a po komentarzu Skanera stwierdzam, że o tym będziesz pisać.

    OdpowiedzUsuń