czwartek, 21 sierpnia 2014

Informacja

Rozdział 12 pojawi się dopiero jutro. Za spóźnioną publikację - przepraszam. Nie wiem dlaczego, ale w głowie mam pomysły już na końcówkę serii (rozdziały 14-15), a gdzie jeszcze do tego rozdział 13? :p

Póki co, informuję was, że w drugiej serii:
- niektóre rozdziały będą miały swoje tytuły
- będzie kontynuacja relacji: Tony - Melody (+ do tego pozostałe postaci)
- powrócimy do Ducha oraz jego obserwacji Melody
- dowiecie się, jak zareaguje Tony na wieść o poznanej prawdzie o swojej matce
- kim jest Edward i jak on przedstawi swoją osobę Tony'emu
- będzie bal jesienny *.*
- będzie więcej Iron Mana ;)
- więcej scen miłosnych...
- i zazdrości...
- dowiecie się również, czy Tony wyjawi Melody to, iż jest superbohaterem...
- dlaczego Rhodey i Pepper się pokłócą (!)
- pod koniec serii dowiecie się nieco o Extremis (trochę przerobię ten wątek, by spoić wszystko w całość)

______________

A teraz kilka informacji ode mnie samej:
- jeżeli macie konto na bloggerze, czy moglibyście zostać obserwatorem bloga? Bardzo byłabym wam wdzięczna, jeżeli jednak nie chcecie - rozumiem. ;)
- założyłam specjalnego aska, którego znajdziecie po prawej stronie bloga - tam możecie zadawać pytania odnośnie mnie samej (w realu) oraz na temat opowiadań
- jeżeli piszecie jakieś blogi i chcecie się nimi podzielić, pod pozostawionym komentarzem możecie podać do niego link :)
- postanowiłam, że powrócę do pierwotnej wersji moich opowiadań i w 3 serii (która zgodnie z moimi przemyśleniami i gotową (!) już fabułą dla mnie będzie naj. ze wszystkich) zobaczycie dawkę prawdziwych emocji.

A na koniec, jeżeli macie moviestarplanet.pl - zapraszajcie :D

Założyłam specjalne konto o nazwie Anthony Edward Stark, ponieważ na moim głównym koncie Silver Shine nie mam już miejsca w znaj. Tak więc zapraszajcie to pierwsze konto :D


Pozderki!



7 komentarzy:

  1. kkaarroolliinnaa321 sierpnia, 2014

    Ja chętnie zaobserwuję ci bloga, nawet zorganizuję ci akcję, żeby ci ktoś zaczął bloga obserwowac. Taka mała rekompensata za prezent urodzinowy :*

    I czekam na ROZDZIAŁ! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku. Cały dzień obserwowalam i czekałam na nowy rozdział , a ty to przekładasz na jutro? Trochę jestem.zawiedziona, ale fajnie, ze masz pomysły na kolejne rozdziały . Z upragnieniem czekam na rozwój wydarzeń , zwłaszcza na ujawnienie sekretów Howarda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za to, że przełożyłam, opublikuję jutro 12 i 13 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W morde,a tak sie cieszyłam,ale skoro jutro będą aż 2 rozdziały to jeszcze lepiej!:-D no tak mnie tym zaciekawiłas co bedzie w nastepnych notkach,ze chyba do tego czasu jajko zniosę!:-P ale sie ciesze!:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tu czekałem na rozdział!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram Skanera (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekamy na rozdział

    OdpowiedzUsuń