sobota, 4 października 2014

JUTRO NOTKA!

 AKTUALIZACJA NOTKI! PRZECZYTAJ!



 Następna notka w niedzielę. Póki co zapraszam tu: tmnt-sekret.blogspot.com


W kolejnym rozdziale wstawię również parę obiecanych fotek i kilkuminutowy filmik sprzed 2 tygodni. :)



Po aktualizacji: Notka zostanie opublikowana jutro, ze względu na to, że jadę dzisiaj na finałowy mecz na godzinę 19.00, ale muszę wyjechać przynajmniej 2 godziny wcześniej, bo będzie masa ludzi (chyba 16 tys.) Brakuje mi tylko dopisać zakończenie, chociaż wszystko było gotowe, nie zapisało mi się i pół rozdziału musiałam pisać od nowa : /

A teraz to, co pojawi się niebawem:

- Rozdział "Koncert"
- Rozdział "Urodziny"

3 komentarze:

  1. Super. Już czekam . Poinformuj mnie , jak dodasz. Zapraszam do mnie

    Carol szuka lekarstwa, May ratuje Claire, Andre chce wrócić do Lagoony ze swoją towarzyszką a Maner czeka śmierć .

    unprotected-colia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://unprotected-colia.blogspot.com/2014/10/sekret-andre-to-ma-sie-zdarzyc.html

    Eve ma dwie zdolności przez efekty uboczne leków. A co na to Andre? Pójdzie ze swoja towarzyszką do Lagoony, a może sam będzie chciał uciec bez niczyjej pomocy?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://unprotected-colia.blogspot.com/2014/10/sekret-maner-szach-i-mat.html

    May chroni Claire. Czy słusznie? A Maner nie pozwala na błahe traktowanie jej misji. Jaką karę otrzymała Marie? Kończy sie miniseria i zaczyna się ostatnia z sezonu a potem podsumowanie i wchodzimy do nowej części ;)

    OdpowiedzUsuń